13/8

Hej svejs, nu e jag äntligen hemma och e utvillad, kom för två dagar sen och har redan hunnit trääffat dom närmaste. hihi. Annars är allt bra, fixat de jag behöver, packat upp mina saker osv. Nu e de bara skolan som väntar. dom här dagarna kommer jag vila o bara chilla o umgås med min bebo..
Imorgon börjar även malmö festivalen , vilket man också behpver ta en sväng innan skolan:P Blir ett snabbt inlägg för ska kila iväg.. Har dåliga nyheter iaf, glömde kameran i sverige medans jag var på semster så det blir inte så många bilder detta året tyvärr:( kusinen fota en del på bröllopet men ho kommer tyvärr inte hem förren i september. Men skit samma nu ha de så fiiiiint:D puss puss


Kommentarer
Postat av: G*

guess who's back? haha

2009-08-15 @ 17:06:25
URL: http://myytrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0