Sverige imorgon

Hej hopp. Det var ett tag sen jag satt her och skrev ett inlegg. har typ inte haft lust o dessutom inte haft tid hihi. E ju ff i serbien reser hemmot imorgon. Jag har sammanlagt varit bort i 4 hela veckor o typ rest runt stup i kvarten. Detta oret har jag besokt: beograd, byn (pappas sida), podgorica & budva i montenegro, byn (mammas sida), o sist men inte minst bosnien. Der min morbror gifte sig. Vilket brollop riktigt fint faktikst, man for vel hoppas att mitt ockso blir so der fint, med over 800-1000 folk:P hihi. So som sagt har jag rest runt gud vet var, men skont har det  varit.
Har varit so neger att det inte gor o beskriva, men jag borjar fjella so fergen holler po o go bort:* hahha inget att gora ot, fick va stolt so lenge de varade.. Idag kmr jag tilbringa min dag i stan o med slektingar o redan 8 imorgon bitti har vi flygget o do kmr jag fo treffa min bebo efter 4 hela veckor. :P Men ska ta o fixa de jag behover, packa, shoppa, o allt innan jag ska upp 6 imorgon bitti. So ni for ha de bra so lenge;D puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0