5 dagar kvar.

Hej. Nu sitter jag här igen och tänkte skriva:) Just nu jobbar jag i affären så det får blir ett snabbt inlägg.. Jag har haft det bra och har njutit av sommarlovet. Vädret dem här dagarna har inte varit något wow wow, men har haft kul med alice och med älsklingen. Har dessutom träffat gona lite.. Hon är galen som alltid. HAHA. Har goda nyheter klara engelskan och nu får jag G haha. Känns sköönt för jag har kämpat som en idiot säger jag bara Nu är det bara 5 dagar kvar sen åker jag till serbien och är borta fram till 11 aug. Så dessa daganra kommer jag tillbringa med att packa, jobba, fixa det jag behöver, shoppa de sista och självklart umgås med min älskling. FÖr honom kommer jag sakna mest:(. Vad har ni själv gjord dessa dagarna då?

Men avslutar inlägget med att jag älskar min älskling sjukt mycket<3
Sköööt om er och njut av sommarlovet. Kommer bli dålig upptatering men sitter inte vid datan lika mycket nu för tiden:) Pusshej leverpastej. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0