Broown:)

Hello jaa:) har varit på stranden och stekt med aliice:) bruuuunna e vi båda två, såna negrar:) Älskar verkligen henne o vi har så roligt tsm. SJÄLVKLAR älskar jag min älskling också sjukt mycket o saknar han för den delen också. Han har mycket på jobb o jag i skolan men fuck de nu får träffa han så fort han har tiid:) Kom hem för en stunde sen har dushat, hyrt film, handlat godis och nu väntar jag på min beba som kommer om en timme ungeför:D Sen blir de chill o imorgon blir de en hel dag i malmö med massor av shopping hoppas jag:) Men ni ska ja ta o kila iväg fan de e så jälva varmt. E redan svettig men dusha för 10 min sen, hahah inte sant:P men vi hööörs när jag har tid ska njuta av de fina vädret. Puss puss.

Kommentarer
Postat av: G

lots of love

2009-07-04 @ 17:31:16
URL: http://gresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0