Budva

Hej bloggen:)
Har inte haft lust och tid for att skriva i bloggen. Som ni kanske redan vet har jag okt. o det finns tyverr inte alla bokstever so det for blir som det blir. Har tillbringat dom forsta veckorna i serbien hos min underbara faster..Der jag solade och badade, det var ca 40 grader ute. Po kvellarna treffa jag kusiner, underbara tjejkompisar, stan osv. Vi korde vidare till byn, der det var so der for mig o syrran.. hahah vi e inga bonder so det passar inte oss precis..
Just nu befinner jag mig i montenergro, staden som heter Budva. jetteherligt faktiskt och fott lite ferg det ockso :)
En del finns kvar av sommaren men orkar inte rekna upp allting just nu. For hera av mig ner jag har tid och lust for ett snabbt inlegg.
Volim te francis<3

Kommentarer
Postat av: Yemmas

Vilken blogg tycker du anses vara en "stor blogg"?

2009-08-02 @ 00:23:49
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0