helgen:)

Nu sitter jag här igen framför datan, det är ju söndag? Haha vad ska man mer begära. Dessutom ööösregnar det ute, shit assså bara så på 2 min:S jaa sverige e ju ett konstigt land! Jag har haft en fantastisk helg, o de behövdes verkligen. Fredag tillbringade jag nästan hela dagen på stranden med alice, träffa älsklingen lite över 8, gick o åt, en runda på tivolit. De firar en båt som funnits 100 år, stack hem såg film. Blev så utmattad så somna lite efter 12. Vakna dagen där på ungefär vid 9, fixade mig för skulle jobba från 10-2. Det gick sabbt hade hela tiden något att göra. Direkt efter jag stängt stack jag och f till malmö där vi hade jättetrevligt. Fick med mig en hel del faktiskt, shorts, tröja, kläning o lite så:) haha vi körde in i trelleborg strax innan 8, då jag stack hem för och byta om och sen till älsklingen igen. HAHA NO LIFE:P somna även vid 12 i lördags.
Vakna 7 idag för skulle på jobb i malmö.. Jobbade och kom hem sen var den en hel dag på dala med familjen+ älsklingen, mycket trevligt det också:) haha. Men ska ta o fixa något annat nu och sen blir det nog läggdags för ska upp imorgon också:). Ha de fint iaf. Pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0