kvavt

OMG så kvavt det är, o solen är ff uppe. Man kan fan ju inte änns andas:S aja bättre sol än regn iaf. Har haft en bra dag idag. Känns sköönt faktiskt. Började dagen med engelskan fram till 12 stack därefter och fikade med Alice. Det var trevligt, skit snack o sånt ni vet:P haha, var även runt i stan o kollade kläder. Där alice hitta en fin tunika sitter riktig sexigt på henne HAHA:P Jagf fick med mig en bikini, sent ute visst? haha började jobba från 2 o stängde vid 6.. Next på tur var en fika med Gona, men hoon kunde inte så de blev chill och nu sitter jag här, skrivet ett snabbt inlägg medans jag väntar på min syster. Blir utgång med henne ist:) Skönt de också..
Imorgon ska ja sticka till stranden första gången på sommarlovet o bara SOLA utan att tänka på ett skit. Nu är de bara tretton dagar kvar tills jag åker, börjar räkna ner till och med.. Ni får ha det så bra så länge:) puss puss♥ 

PS. JAG ÄLSKAR MIN FRANCIS MYCKET<3


Teneriffa 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0