malmö time:D

Heej på er:) Sitter just nu och jobbar har lite mer än 2 h kvar. Öppnade 10 idag, har haft en del att göra och fixat andra viktiga saker:). Efter jag stängt ska jag, älsklingen och syrran in till malmö och ha en hel dag i malmö. Vi hade sjukt roligt förra helgen så vi sticker in idag också. Ni vet i trelleborg är det ganska tråkigt:p Vi ska också passa på att kolla the proposal på bio, verkar skit bra faktiskt:D Sen blir det sista shop studen för båda mig och syrran för vi åker om bara TRE DAGAR:D haha.   Imorgon jobbar jag redan 7 på morgonen i malmö:( kommer hem runt 11-12 fixa de sista jag behöver packa för sen ska familjen + älsklingen ut och ätaa gottttt:D hihi. Och måndag tillbringar jag även dagen i malmö med sötnosen katarina. Ska bygga på naglar, fika och lite sådant, sen kvällen jobb och älsklingen sen nästa dag åker jag TIDIGT:Dhiih. Men höör av mig lite då o då´. Ni får ha de bra iaf. Puss puss


Kommentarer
Postat av: Gresa

babyyyyyyyyyyyy, GRATTIS. ohh sa glad jag blev ! Sa skont!! Hor av dig ner du kommer hit apa om du nu stannar ett tag. Saknar dig enormt. pussar!!

2009-07-11 @ 20:13:57
Postat av: linnea

Hej, fin blogg !

Var gärna med i min ''Veckans kändis''

Ha en bra dag, kram :)

2009-07-18 @ 13:13:22
URL: http://neuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0