piss väder.

Heej på er. Sitter just nu och jobbar. Vilket piss väder alltså så deprimerad man blir:( det rgnar som in i bomben.. Har hört att det inte varit så fint i serbien heller. Så hoppas det blir fint inom 4 dagar, för då åker jag.. Vill sola, bada och bara koppla av men hur när de pregnar överallt:S? Var har de finna vädret tagit väggggen? Så typiskt varit fint i 2 veckor sen resten av sommaren kommer de regna. Vaknade upp lite innan halv 11. Har packat de mesta finns självklart smått och gott kvar. Städat mina lådor, min gardarob, torkat dammmm i rummet, damsööög och sen hann jag dusha innan jag skulle jobba. Började jobba nu för 20 min. O ska jobba till 6. Ska nu fixa andra saker under tiden som musik till mobilen osv. Idag är de fredag kommer nog inte hända något speciellt har typ inte lust med något förutom att chilla och umgås lite. Ska jobba hela helgen+måndag sen tisdag morgon ååkker jah. Men ha de så fint s länge. Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0