Söndag

Tjenix. Just nu sitter jag bara vid datan och slappar e helt utmattaad haha, Började dagen med att vakna 8 för vi skulle jobba i malmö, blev senare än vad vi planerat. Va tvungen och sova lite fan:S var hemma lite innan halv 12, packade klart mina saker, dushade, fixa mig sen var det dags att äta gott på istanbull med familjen + älsklingen. Fyy vad mätt jag blev o så gott det var. Satt lite med älsklingen hemma kolla lite tv. Sen somna jag sov lite mindre än 1 h för sen väckte mina små kusiner mig dom bara "VAKNA IKO VAKNA" såå gulliga, låg i sängen myste lite med dom, dem vill ha glass så vi stack till gislöv där de såg båtarna, höstarna, korna, åt glass. MUUUUUUUUUU sa emma, o jag doog asså. Fy vad söta dom är älskar verkligen dom.



Emma


Elena







Nu ska jag bara sitta och ta de lungt. Imorgon blir det malmö, naglar, fika med katarina, jobba på tff och sen älsklingen för tisdag redan 11 har vi flygget till serbien. Ha de så bra så länge. Sköt om er. Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0