21 juni

Hej hopp:) Jag skriver jämt hur sur, irriterad eller hur ledsen jag är, men idag tännkte jag dela med mig min glädje:) Vet inte riktigt varför jag är så glad, men känner mig positiv:). Idag vakna jag runt halv 11. Redan vid 12 stack jag, brödrarna och f till dala badet, där vi grilla, spelade spel och massa annat. Jättemysigt faktiskt.. Tiden gick snabbt och de var dags att bege oss hem. Just nu har jag laddat upp bilderna vid fotade, och passade därför på att skriva ett inlägg för de känns längesedan. :)
Med engelskan går de väl rätt bra, det är bara slutprovet som räknas så vi får väl se hur allt blir.. Jag hoppas på de bästa, under lektionerna har de gått bra, men som sagt blir alltid nervöös när de gäller på riktigt! Ajaa kämpa kämpa! 
Min helg gick väldigt snabbt faktiskt.. Frre fylllde kusinen två GRATTIS!, efter det stack vi till silvana hon fylld också åår GRATTIS! :D, och sist men inte minst var vi hos natta igååår för hon också fyllde år GRATTIS:D haha. Nu har jag tänkt vila lite för ska upp tidigt imorgon:) ha de fiiint Hejhopp:) ♥






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0