Be till gud.

Hur mår ni idag? Jag mår rätt bra bara att ja fick höra några tråkiga nyheter där nerifån:( ja ber till gud att du överlever bara. Jaja utifrån det vakna jag runt 9 idag.. Skulle till skolan vid halv 11 för att vi skulle fika, rätt mysigt blev klarar rätt snabbt därefter stack och lånade några engelsk bööcker.. Tråkigt men vad ska ja göra:) KOm hem fixa saker tilll mamma och nu sitter jag häär. Ska renskriva något från geografin så jag så småning om blir klar.. Vid två sticker syrran, jag och kusinen till malmö där vi ska shoppa.D ska bli kul hoppas jag! hihi. Får se om ja hinner skriva lite mer ikväll orkar nt just nu=) Sköööt om er puss♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0