Dagens samhälle.

Fy vad jag är trött på dagens samhälle.. Det känns som om man inte har någon nära längre? Någon man kan prata ut  med, någon som lyssnar. Bara någon som höör av sig när dom behöver något. Det har väl alltid varit så inte sant? För mig har de det iaf. Till och med dom närmaste har slutat höra av sig lika ofta? Jag kan inte fatta mig på dom. Är de fel på mig som inte gör något tillbaka eller?   Just nu vill jag bara ner till min faster. Det är hon som gör mig hel igen. De e hon som gör att mitt hjärta blir helt! Men tyvärr får jag vänta på bättre tider. Först o främst blir att klara av engelskan:( hoppas guud jag gör det, för då slipper jag ångesten!! Sen får man HOPPAS att vi ååker för ja behöver verkligen min faster o min kusin! 
Det är så sköönt att jag åtminstånde har någon! Men att dom e så långt ifrån mig gör de mycket värre.. Jaja får leva så länge det går och hoppas på det bästa. Ska ta och lägga mig i min sköna säng och njuta av tiden för imorgon är de ingen skola! Wihoo:D puss hej era sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0