Måndag 29/6

Hejsan, det var ett tag sen jag skrev:P haha. Har typ varken haft lust och inte haft tid. Har ju fullt upp hela tiden. Engelska, jobb, fix o allt möjligt. Har goda nyheter iaf, åker till serbien den 14 juni och kommer hem den 11 aug. Nästan en månad känns jättesköönt. Behöver vila och behöver min faster! Jag älskar henne sjukt mycket! O självklart alla andra.. Min helg gick jättesnabbt faktikst, jobbade, umgicks med min älskling, och vånga festen. O VILA, men känner mig sjukt trött asså, ajaa, de har varit fint väder dessa dagar så det är något brra iaf. Har en vecka till med engelskan och ber till gud att jag klarar:(, efter det blir det fortsätta med jobb, och sen ÅKER JAG! wiiihoo.
Kom hem för en stund sen, ska sitta och fixa grejor på datan för sen kl 2 börjar jobbet. Så passade på att skriva ett inlägg. Men ha de så fiiiint:D puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0